Výběr zboží
Výběr správného papíru nebo kartonu je naprosto klíčový a různé aplikace mohou vyžadovat rozdílná řešení. Pokud daný materiál dobře znáte, bude pro vás volba snadná. V opačném případě Vám rádi poradíme v naší pražské prodejně nebo nás můžete kontaktovat e-mailem. Více zde.
Vlastnosti jako gramáž nebo formát jsou jasně dané a všechny produkty lze podle těchto kritérií třídit. Třídit také můžete podle 15 základních barev. Konkrétní odstíny jsou již individuální záležitostí každého výrobce a jako takové je nelze přesně srovnávat. Obrázky na webu proto berte jako ilustrační a pokud si nejste jisti jaký odstín vybrat, nechte si buď zaslat vzorky nebo navštivte naši prodejnu.
Nákupní košík
U každého produktu je nutné vybrat gramáž, formát. Pokud jsou tyto 2 hodnoty vybrány, automaticky se zobazí cena za 1 arch. Poté vyberte množství archů – buď přepsáním hodnoty nebo pomocí tlačítek. Nyní můžete položku přidat do košíku klinkutím na stejnojmenné tlačítko. Hned poté se zobrazí obsah košíku a je na vás zda budete v nákupu pokračovat nebo přejdete k objednávce.
Celková hodnota objednávky je neustále zobrazena v pravém horním rohu a kliknutím na ní se můžete opět přesunout do košíku a dokončit objednávku.
Klikněte na tlačítko „Pokladna“, vyplňte fakturační údaje a dodací adresu (pokud se liší od fakturační). V tomto bodě také můžete připojit poznámku k objednávce (není povinné).
Zkontrolujte varianty a množství objednaných položek. Dále vyberte způsob doručení – objednávku si můžete vyzvednout buď osobně na prodejně nebo zaslat na dobírku Českou poštou.
Nakonec je třeba potvrdit souhlas s Obchodními podmínkami a objednávku můžete dokončit stiskem tlačítka „Objednat“.
Platba a doprava
Aktuálně nabízíme dopravu společností GEIS na dobírku v závislosti na celkové váze zásilky (viz tabulka níže):
Celková váha zásilky | Poštovné s DPH |
0,00 – 5,00 kg | 200 Kč |
5,01 – 9,99 kg | 250 Kč |
od 10,00 kg | 500 Kč |
Je-li zboží skladem, probíhá expedice v pracovní dny do 24 hodin od potvrzení objednávky. Termín doručení je v kompetenci dopravce (obvykle 1-2 pracovní dny).
Přišlo vám zboží poškozené?
Dostal se k Vám poškozený balíček nebo jste poškození způsobené přepravou zjistili až po otevření? To nás moc mrzí. Máme pro Vás návod, jak v takových situacích postupovat, aby se vše co nejrychleji vyřešilo.
Přepravní obal je na pohled poničený nebo zdeformovaný.
– V případě, že vám kurýr přivezl zjevně poškozený balíček, máte plné právo ho odmítnout.
– Zároveň ale můžete balíček přijmout, sepsat s kurýrem formulář Zápis o škodě (pokud již není sepsaný přepravní společností a připojený k zásilce) a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení obsahu zásilky.
Přepravní obal je v pořádku, ale obsah je poškozený.
– Pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený, nejpozději do 7 pracovních dnů vyplňte formulář Zápis o škodě na www.dpd.cz/reklamace nebo kontaktuje přímo nás, abychom reklamaci vyřídili.
Máte dotaz?
Pokud vám cokoliv není jasné, potřebujete radu nebo dobrý tip, můžete se na nás kdykoliv obrátit. Vaše dotazy na produkty zodpoví odborníci prodejní galerie Le Papier na e-mailu lepapier@antalis.com.
Technické dotazy a připomínky k webu lepapier.cz pište na admin@lepapier.com.